23 Nisan 2012 Pazartesi

Erkeklerin ayrılık yalanları nelerdir

Erkeklerin ayrılık yalanları nelerdir?
sevgiliniz sizinle ilgilenmiyor sizden uzaklaşıyor mu ,birlikte geçirdiğiniz vakitler hiç olmadığı kadar az mı,her söylediğinizde sürekli bahanelerde geçiştiriyor mu..sevgisi ve aşkı bitmiş olabilir.size bunu söylemeye korkuyordur belkide..
sevgilinizden bu kelimeler duyuyorsanız birlikteliğinizi baştan aşağı tekrar bir gözden geçirme zamanı geçmiş bile..
ilk olarak benim zamana ihtiyacım var,biraz ara verelim veya biraz görüşmeyelim bahanelerle bu cümleleleri söylüyorsa..

sorun bende lafı çok meşurdur aslında seni seviyorum ama benim sorunlarım var falan filan…

ben seni haketmiyorum palavrası da bir kaçış lafıdır…

en çok söyledikleri yalan ise benim ailevi özel problemlerimvar..

aşk hayatımızın bir heycanı kalmadı..

benim çok kötü psikolojim bozuk ,tedavi olmam lazım ..harika bir terkediştir…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder